Zdecydowanie nie polecam sklepu Mago we Wrocławiu. Buty się rozpadły po roku użytkowania , a sklep nie chce uznać reklamacji. Powód - na obuwie używane było na nierównej powierzchni.

Data dodania: 13/07/2012

Dodała: matrix

obsługa reklamacji - dramat - unikać!!!!

Data dodania: 10/07/2012

Dodał: Robert

buty kiepskiej jakosci a tak drogie!!!dlaczego ???tanizna na sandalach widoczny klej ,jakies brudne a byly koloru koralowego.najlepsze buty to wloskie buty!i nikt mi nie powie.clarks odradzam!

Data dodania: 23/05/2012

Dodała: dominika

fatalna obsługa - niegrzeczne i nieuprzejme sprzedające

Data dodania: 21/08/2011

Dodał: RB

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Nie polecam zakupów w sieci sklepów "Riccardo". Zakupiłem w styczniu buty Ecco, a w czerwcu byłem zmuszony oddać je do reklamacji. Pierwsza reklamacja przebiegała bez zarzutów. Jednak sposób naprawy obuwia mnie nie satysfakcjonował, więc zgłosiłem

Data dodania: 14/07/2011

Dodał: widziak



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
OGÓLNIE NIE POLECAM KUPOWAĆ W TEJ SIECI SKLEPÓW NICZEGO. WSZYSTKO JEST PIĘKNIE I ŁADNIE ALE JEŚLI CHCE SIĘ ZAREKLAMOWAĆ NP. OBUWIE TO WTEDY KLIENTA MAJĄ GDZIEŚ.

Data dodania: 14/07/2011

Dodał: anonim

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM SKLEPU INTERNETOWEGO clarks24.pl (SIEDZIBA BLUE CITY). POLITYKA SKLEPU =NIEUZASADNIONE PRZECIĄGANIE ZWROTU PIENIĘDZY ZA NIEZREALIZOWANE ZAMÓWIENIE. CZEKAŁAM PONAD 20 DNI. NIERZETELNOŚĆ I BRAK PROFESJONALIZMU. SZKODA NERWÓW:(

Data dodania: 05/03/2011

Dodała: ex klientka

Opinia dotyczy sklepu firmowego CLARCKS w Gdańśku w Galerii Bałtyckiej. Odradzam zakup tych butów w tamtym sklepie - nie chcą nawet wymienić następnego dnia butów na inny rozmiar, nie mówiąc o wymianie na inny model - idiotyczne.

Data dodania: 31/12/2010

Dodał: as

Firma prowadzi bardzo nierzetelny sklep internetowy Zgodnie z regulaminem sklepu zwrot pieniążków ma nastąpić po 14 dniach od przyjęcia zwróconego towaru. Nie dotrzymują terminu 14 dni. Musiało skończyć się awanturą.

Data dodania: 03/08/2010

Dodał: JAROSŁAW

Obsługa w tak ekskluzywnym sklepie nie jest zbyt miła. Nie zainteresowana klientem i mało kompetentna.

Data dodania: 22/06/2010

Dodała: joaśka




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona