Buty z wyglądu naprawdę bardzo ładne. Niestety jakość jak na taką firmę nie-najlepsza. Odpadają podeszwy. Jeżeli chodzi o gwarancje, to nie jest łatwą sprawą...

Data dodania: 12/09/2013

Dodał: kazar

Mąż kupił tam buty, założył raz i popękały. Mimo gwaranci na dwa lata, nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy czy wymiany..

Data dodania: 08/08/2013

Dodała: megi

Farbujące buty, zacieki. Reklamacja nieuwzględniona. Według rzeczoznawcy Kazar klient sam powinien tak zaimpregnować buty aby nie farbowały...

Data dodania: 25/07/2013

Dodał: Cien77

Podczas sprzedaży- luksus, jak musiałam jedną parę reklamować (na ponad 10) to Pani robiła łaskę, że wypełniała formularz po czym stwierdziła, że jak się kupiło w Outlecie, to nie ma co wymagać (kozaki w Outlecie za bagatela 950 zł...)

Data dodania: 05/06/2013

Dodała: Kaja

Miałam buty 3 miesiące. W lutym złożyłam do reklamacji, gdyż pękła podeszwa i obcasach dosłownie w pół się złamał! Butów nie mam do tej pory a oni wzięli się za: naprawę obcasa i podeszwy. Absurd. Stracili klientów bo więcej nie kupimy nic u nich!!!

Data dodania: 19/03/2013

Dodała: Wieciekto



 

Towar bardzo miernej jakości- torebka przetarła się (dziury) po kilku miesiącach używania! Obsługa bardzo niemiła.

Data dodania: 08/01/2013

Dodała: danuta

Produkty jakościowo takie sobie - nie ma rewelacji. Jak na polską firmę ceny jednak bardzo wysokie i nie adekwatne co do jakości. Buty produkowane na całym świecie między innymi także w CHINACH!!! Wiem bo sama pracowałam w tej firmie.

Data dodania: 07/01/2013

Dodała: karolina260

Jakość produktów fatalna. W lakierowanej torebce za 800 zł, po niecałym miesiącu użytkowania w miejscu styku z bokiem zszedł cały lakier, a po nim farba. Reklamacji nie uwględniono, twierdząc, że to normalne zużycie skóry!

Data dodania: 28/12/2012

Dodała: Sylwia

Witam kupilam w sklepie kazar dwie pary obuwia i dwie pary musialam oddac do reklamacji. Buty po miesiacu musialam zwruócic szkoda. Sklepu w Magnoli nie polecam

Data dodania: 12/08/2012

Dodała: sandra

Placówki są ok!!!!!!!!!! tylko z firmą jest coś nie tak. Kupiłam torebkę i złozyłam już trzecią reklamacje. Wczoraj otrzymałam informację, że ponownie torebka będzie naprawiona. Poprzednie naprawy były nieskuteczne. Żądałam zwrotu gotówki nie napraw

Data dodania: 11/07/2012

Dodała: hala




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona