Nie można się dodzwonić o żadnej porze - centrala rozłącza po 3 sygnałach i zaleca ponowną próbę

Data dodania: 08/10/2017

Dodała: ISZ

Brak możliwości dodzwonienia się!!!

Data dodania: 06/10/2017

Dodał: mado44

Lubię tam załatwić sprawy bankowe, tylko Panie ciągle odpowiadają o nowych produktach pożyczkach itd.

Data dodania: 21/09/2017

Dodał: Matti

Panie mnie ciągle informują o nowych rozwiązaniach i pożyczkach, lubię tam chodzić.

Data dodania: 21/09/2017

Dodał: Matti

Telefony podane na stronach internetowych są nieaktualne, aktualnych nikt nie odbiera, brak przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi oddziałami - nie docierają przekazane dokumenty

Data dodania: 11/09/2017

Dodał: i am



 

OMIJAĆ Z DALEKA !!!!!! po podpisaniu umowy brak chęci pomocy w załatwieniu czegokolwiek, brak kontaktu, ZBYWANIE KLIENTA!!!! TRAGEDIA

Data dodania: 18/08/2017

Dodała: Ania

brak kontaktu telefonicznego

Data dodania: 11/08/2017

Dodała: Jola

brak postawy prokonsumenckiej,sprawa prosta-zmiana adresu korespondencyjnego-nie mozliwa do zmiany,nierzetelni i niesłowni.potwierdza dwukrotnie zrobienie czegoś czego nie robi lub nie umie zrobić,ciekae jak z obsluga produktu

Data dodania: 27/06/2017

Dodała: Grazyna

Można zadzwonić się na śmierć i nie odbiorą telefonu. Co najwyżej rozłączą.

Data dodania: 19/06/2017

Dodała: Ewa

brak kompetencji

Data dodania: 06/06/2017

Dodał: adam




1 2 3 4 5 ...    Następna strona