Ten bank to najgorsze co mogło mnie spotkać, po 16 na 4 kasach jest jeden kasjer kolejki takie że siedzę czasem do 19 mimo że czynny jest do 18!!! Jestem ajentem Żabki, bank ma z nami podpisane umowy ale chyba wolę płacić więcej w innym banku

Data dodania: 07/07/2016

Dodała: zizu

W 2010r. otworzyłam sobie konto w tym banku po roku poszłam konto zamknąć,bo nie odpowiadała mi oferta i pobierali kasę za co chcieli.Do dziś konto mam nie zamknięte przez szanowną obsługę,która niema zielonego pojęcia a ja mam kare 250złotych

Data dodania: 06/07/2016

Dodała: Perła

Obsluga mila a kompetencja?pani w okienku udzielia mylnej informacji dotyczacej kart platniczych i jeszcze zaoferowala pomoc doradcy w inwestycji pieniedzy?jezeli pracownik myli sie w tak drobnej sprawie to napewno dobrym doradca nie jest.

Data dodania: 30/06/2016

Dodała: Rybka

Sobota nieczynne

Data dodania: 24/06/2016

Dodała: NIUNIU

fachowa obsługa pożyczeki i wszelkich spraw bankowych, szybko, konkretnie przez życzliwego Kierownika, POLECAM

Data dodania: 23/06/2016

Dodał: adam



 

godzine w kolejce siedziec to kategoryczne

Data dodania: 23/06/2016

Dodał: as

obsluga bardzo mila ale niestety ,nie mozna sie wogole dodzwonic!i z wpisu widze ze tak jest od lat ,mozna cos z tym zrobic ?

Data dodania: 16/06/2016

Dodała: Joanna

Bankomaty PKO S.A. niesprawne, z Euronetem zerwali umowe i pobiera horendalne opłaty.Nie można się dodzwonić. Nie informuja kientów o zmianach, bezsensem jest pozostanie dłużej w tym banku.

Data dodania: 15/06/2016

Dodała: genowefa

w mojej opinii neleży ją omijać. Pomimo umówienia przygotowania do kumentów do podpisu na konkretny dzień - nie mam sygnału do tej pory. Dalej czekam.. I chyba najwyższa pora zmienić bank

Data dodania: 10/06/2016

Dodał: Zbigniew

brak wpłatomatu

Data dodania: 06/06/2016

Dodał: Ada




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona