brak możliwości dodzwonienia, zastanawiam sie juz poważnie nad odejściem. Przez prawie dwa lata jak jestem klijentem i nic nie chciałem to byłem dobry a teraz nawet informacji nie moge się dowiedzieć.

Data dodania: 30/11/2012

Dodał: Jarek

zero kompetencji

Data dodania: 12/11/2012

Dodał: nikt

niekopetencja,brak komunikacji,niedoinformowanie.....same negatywy.jesli mozecie unikacjcie tego banku jak ognia.

Data dodania: 06/11/2012

Dodał: czosn

Zero kompetencji obsługi, jedna osoba obsługuje a trzy osoby siedzi ze spuszczonymi głowami i udaje że coś robi a kolejka stoi, czas obsługi klienta około 1 godziny, kto ma dużo czasu ... nie polecam tej placówki

Data dodania: 18/10/2012

Dodał: klient stały

Klient traktowany jak intruz, brak kompetencji, pytając pracownika o produkt a on mówi o innym produkcie którym jestem niezainteresowany, w czasie rozmowy wykonuje inne czynności. Nie polecam tej placówki.

Data dodania: 18/10/2012

Dodał: ktos



 

cieszę sie ze spłaciłąm kredyt !! i nareszcie uwolnilam sie od tego banku!@!! porazka !! nie polecam

Data dodania: 17/10/2012

Dodała: Ja

od 8 lat bez zarzutów

Data dodania: 12/10/2012

Dodał: liva

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Cały dzień próbuję się skontaktować z Panią- ani tel. stacjonarny, ani komórkowy nie są odbierane. na maila tez nie mam żadnej odpowiedzi. Nie wiem czy w ogóle jesteście zainteresowani udzieleniem kredytu?.

Data dodania: 10/10/2012

Dodała: Wanda

Obsługa w udzielaniu kredytu bardzo opieszczała, nie ma mozliwości dozwonienia się mało kiedy udaje się połączyć z Bankiem. Przelewy przez Internet są praktycznie nie mozliwe. Porażka.

Data dodania: 10/10/2012

Dodał: nagatyw

Super obsługa. Kontakt telefoniczny w obie strony.W tym samym dniu dostarczenie wszystkich informacji telefonicznie i przesłanie dokumentów e-mail.

Data dodania: 19/09/2012

Dodała: Ewa




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona