Nie wszyscy pamiętają,że w wypadkach uczestniczą także ludzie nie tylko pojazdy.I za \\\"choroby\\\" wywołane wypadkiem należy się odszkodowanie gotówkowe.

Data dodania: 19/09/2010

Dodał: krzys51

Jestem ich klientem od lat. Ale łatwiej jest tam przyjść i załatwić cokolwiek od ręki, niż próbować się dodzwonić. W soboty - kontakt telefoniczny jest praktycznie niemożliwy.

Data dodania: 05/09/2010

Dodał: jogibabu

te numery nie są poprawne... podaję numer 032 376 96 62, 376 96 66, 376 96 56 i inne... te podane nie są właściwe

Data dodania: 02/09/2010

Dodał: nikt

Poniewasz jest sie ciezko dodzwonic sie do placówki

Data dodania: 24/08/2010

Dodał: ...

Dziwna firma. Pracownicy sami mówią, że nikt ich nie szkoli, że pensje im zabierają, że każdy żyje w stresie, czy go nie zwolnią. A co za tym idzie przekłada to się na wyniki pracy.

Data dodania: 09/08/2010

Dodał: OlaBoga



 

a ja wolę jednak zgłaszać szkody przez internet.. bo od niedawna pojawiła się taka możliwość w PZU

Data dodania: 30/04/2010

Dodał: worek

Osób Do Obsług iJest Zbyt Mało Na Taka Ilośc Klientów.Kolejk iWynikaja Ze Złe jOrganizacjii Na Co Niestety Sami Pracownicy Zapewne Maja Niewielki Wpływ.OsobiścieSprawęZałatwiłamSzybkoIOdRęki,gdyżWcześniejZapoznałamSieZDokumentamiKtóreByłyNiezbedne.

Data dodania: 25/03/2010

Dodała: **SS

Zawiodłem się gdy potrzebowałem pomocy z tytułu ubezpieczenia auto casco.Od zgłoszenia dzwoniłem co godzinę i po czterech godz z ziębniętego dopiero mi udzielono pomocy tzn odwieziono do serwisu. Czy tak to powinno być????

Data dodania: 10/02/2010

Dodał: Ignacy Marciniak

jest całkiem oki

Data dodania: 30/01/2010

Dodał: ryba

Ja sie tam dodzwoniłem. O 15:30 :D

Data dodania: 23/10/2009

Dodał: Minion




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9    Następna strona