tracę czas i siedzę przy słuchawce - numer albo wiąż zajęty , albo wolny - ale nikt nie podnosi słuchawki . I tak od dwóch dni!

Data dodania: 11/05/2012

Dodała: Doreen

4 maja, godz. 13. Buda zamknięta, telefon nie odpowiada. Przecież to dzień pracy, w dodatku po paru dniach wolnych.

Data dodania: 04/05/2012

Dodał: irish

przysyłają wezwania do zapłaty za zapłacone składki i straszą sądem

Data dodania: 14/04/2012

Dodał: mecenas

Jestem zbulwersowana. Po raz kolejny dostaję monit do zapłacenia, pomimo wyjaśnień, że wypowiedzenie umowy złożyłam w terminie. Wcześniej pomimo opłaconej w terminie składki i dostarczania stosownych dokumentów otrzymałam 3 monity. Skandal

Data dodania: 30/03/2012

Dodała: JR

Pracownikom brak kompetencji i kultury.

Data dodania: 05/03/2012

Dodała: mata



 

Pracownik nie potrafi wyjaśnić, dlaczego Przepisanie ubezpieczenia komunikacyjnego, po zakupie auta, jest droższe niż zawarcie nowego przez Wata direct

Data dodania: 28/02/2012

Dodał: Leon

brak reakcji na telefon - nikt nie podnosi słuchawki

Data dodania: 03/02/2012

Dodał: Wojciech

Dzwoniłam kilkanaście razy;/ niestety nikt nie podniósł słuchawki...

Data dodania: 19/10/2011

Dodała: Skandal...

Brak kompetencji rozwiązywania problemów klientów ze swego terenu na miejscu, odsyłanie do przedstawicielstw regionalnych lub do Centrali do której nie można się dodzwonić. Nie polecam tej firmy.

Data dodania: 02/08/2011

Dodał: Marek

niestety, negatywnie oceniam wartę, dostaję upomnienia , których rzekomo nie opłaciłem i do tego straszą sądami-paranoja.Poważnie myślę o zmianie ubezpieczyciela, nie polecam tej firmy.Wszystkie należności reguluję w terminie.

Data dodania: 28/06/2011

Dodał: miecz.




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7    Następna strona