Nieświeże ryby, mięso, sery. Dużo nabiału leży na półkach po terminie. Kolejki przy kasach.

Data dodania: 29/03/2014

Dodała: ewa

Opinia neutralna
To co firma Eco zamieściła w opinii negatywnej \"uważny klient\" wcale nie oddaje tego co ja miałem na uwadze, bo tu nie chodzi o szkolenie \"z podejścia do klienta\" tylko o podstawowe zasady grzecznościowe, które panie winny znać. Z poważaniem U.K

Data dodania: 23/03/2014

Dodał: uwazny klient

Opinia negatywna
Myślę, że niektórym przydałoby się szkolenie z odpowiedniego podejścia do klienta...

Data dodania: 19/03/2014

Dodał: uwazny klient

Niemiła obsługa biura

Data dodania: 15/03/2014

Dodała: Irena

Zgadzam się z Panem, który wystawił negatyw; prawda, ceny kosmiczne, które się nie zgadzają... Nie polecam!

Data dodania: 15/03/2014

Dodała: pablo



 

Wg mnie Sklep Eko na Komandorskiej jak najbardziej na tak. Obsługa miła i kompetentna.

Data dodania: 06/03/2014

Dodała: kasoa

Wczoraj kupowałam o godz.14:45 kaszkę mannę dwie szt., cena na półce 10,49 przy kasie 12,99; mówię pani przy kasie,że cena się nie zgadza, a ona do mnie \\\"tak mi wychodzi ja do tego interesu nie będę dopłacać\\\" bardzo niemiła obsługa!!!!

Data dodania: 06/03/2014

Dodała: Ewa

Opinia pozytywna
co do kompetencji zawodowych, panie wypadają celująco; owszem, są miłe, tyle że nie za często uśmiechnięte...

Data dodania: 01/03/2014

Dodał: uwazny klient

Opinia negatywna
Niemiła obsługa...

Data dodania: 01/03/2014

Dodał: z.

W tak małym sklepie potrzebna jest kasa na mięsnym? Nie dość, że utrudnia płacenie to się jeszcze kolejki robią niepotrzebne. Może na pieczywie jeszcze jakąś kasę dorzucą?

Data dodania: 16/02/2014

Dodał: tomasz




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona