Panie bardzo niemiłe, telefonów im się odbierać nie chce!!!! Telefon non stop wyłączony

Data dodania: 25/07/2014

Dodał: ADAM

Brak możliwości kontaktu telefonicznego z osobą kompetentną w sprawie spłaty kredytu w Nowym Sączu. jeden nr tel, którego nikt nie odbiera. na infolinii nie podano mi innego nr. korzystam z usług innych banków i wszędzie mam kontakt bezpośredni

Data dodania: 21/07/2014

Dodała: Joanna

niestety obsługa niekompetentna, strata czasu, nie załatwiona sprawa w dwa dni...

Data dodania: 21/07/2014

Dodał: klient

Dzień dobry. Chciałabym bardzo podziękować Pani Ewelinie D., która jest doradcą w PKO BP 1 Oddział w Wałbrzychu za merytoryczną wiedzę, kulturę osobistą. Pani Ewelina jest wzorem pracownika, który ma kontakt z klientem, pozdrawiam M. Zwolennik

Data dodania: 01/07/2014

Dodała: Maria

Bardzo miła, kompetentna i życzliwa obsługa

Data dodania: 26/06/2014

Dodał: Tomasz



 

Jedna z Pań przekonała mnie, abym nie zamykał konta. Znalazła korzystne dla mnie rozwiązanie i moja współpraca trwa nadal. Jeśli mam jakikolwiek problem dot.finansów, zawsze mogę na Nią liczyć. Dziękuję Pani Aniu!!!

Data dodania: 13/06/2014

Dodał: Klient

nieaktualny numer telefonu

Data dodania: 10/06/2014

Dodał: v-men

Faktycznie godziny otwarcia są nie do przyjęcia. Umiejscowienie placówki niefortunne, a co do obsługi to rożnie z tym bywa. Jest jeszcze nad czym popracować.

Data dodania: 08/06/2014

Dodał: Mirek

Założyłam tam swoje konto po przeniesieniu z innego banku. Jestem bardzo zadowolona, brak opłat za konto. Szybka obsługa internetowa i osobista. Polecam :)

Data dodania: 08/06/2014

Dodała: Anetka

Pojechałem tam w sobotę, bo zgodnie z informacją na tej stronie powinno być otwarte. I co ? I guzik ! Zamknięte na trzy spusty. Informacja na stronie nieaktualna o jakieś kilka lat...

Data dodania: 07/06/2014

Dodał: Klient




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona