Placówka nie dba o klienta. Jak można dopuścić, by podczas tak małej liczby bankomatów - jeden - w Leclercu - był nieczynny od tygodnia. Mam go akurat po drodze z pracy i nie muszę chodzić na 3 maja lub Intermarche.W WBK pobierane są już prowizje...

Data dodania: 18/11/2014

Dodała: Ewa

Co jest z tym bankomatem, chyba zlikwiduje rachunek, już na mieście słychać, że nie dbają o klientów, karty połyka i w weekend człowiek bez kasy zostaje...

Data dodania: 08/11/2014

Dodał: Max

zła organizacja pracy, niekompetencja pracowników także wyższego szczebla maskowana ich arogancją

Data dodania: 04/11/2014

Dodała: Anna

Zostałem wprowadzony w błąd przez pracownika banku, poprzez zatajenie informacji o ubezpieczeniu kredytu (6300 złotych). Pani sama przelała pieniądze na ubezpieczenie nie informując mnie o tym.

Data dodania: 29/10/2014

Dodał: Motloch Jerzy

przecież do konta jest możliwość wypłacania we wszystkich bankomatach w kraju i zagranicą polecam

Data dodania: 24/10/2014

Dodała: DiDi



 

Beznadziejny czas oczekiwania 45 min do 1 godz.

Data dodania: 23/10/2014

Dodała: Gustlik

Tak powolnej obsługi nie widziałam nigdzie, ani w kraju ani za granica Koszmar, dziwie się że nikt nie skarży się na tempo obsługi - może, za każdym razem min 30- 40min 4 osoby obsłużone przy 3 kasach ! i te numerki Ha ha

Data dodania: 16/10/2014

Dodał: Manius

ciągle długie kolejki, chodziłam 3 razy, aby dokonać wpłaty...

Data dodania: 03/10/2014

Dodała: ewa

Ocena b.negatywna za złą organizację pracy - ciągłe kolejki, brak szacunku do klienta - niegrzeczne wyproszenie z banku 4 drugoklasistów, którzy chcieli zaprosić na szkolny festyn panie od kont dla dz.- 30wrz!

Data dodania: 01/10/2014

Dodała: nauczycielka

Obsługa super a Dyrektor jest wręcz miły i kompetentny. Tylko szkoda ze nie jest doceniany za swoją pracę przez przełozonych

Data dodania: 01/10/2014

Dodała: Elżbieta K.




Poprzednia strona    ... 10 11 12 13 14 ...    Następna strona