Osoby pracujące w banku pko są nie kompetentne od 3 miesięcy nie mogę uzyskać informacji wiarygodnych dotyczących stanu rachunków jakie zostały po śmierci mojego taty ,posiadam sądowe orzeczenie spadkobiercy.

Data dodania: 28/03/2015

Dodał: Marek

Zmiany zmianami ale już nie ma mnie kto obsługiwać jako klienta VIP a teraz jeszcze kobieta od firm odchodzi. Czas zmienić bank są inne gdzie obsługa jest normalna, co sie w tym PKO dzieje było w tamtym roku inaczej, Pa pa PKO już mnie tu nie ma :)

Data dodania: 26/03/2015

Dodała: Ewa

Nowy oddział a stara dyrekcja . Chyba czas na głębsze zmiany. Widać nie wszyscy widzą i wiedzą w czym problem

Data dodania: 20/03/2015

Dodała: Anka

Dobrze to już było!!!!! Widzę ze czas zmienić bank nie mogę patrzeć na te panie które z dnia na dzień wyglądają jak by je ktoś bił a chyba tak jest Mobing! W turbo wydaniu. Szkoda komentarza jak ktoś chce popatrzeć No i szansa jest usłyszeć komentarz

Data dodania: 20/03/2015

Dodał: Krzysztof

Pracownicy mili i kompetentni. Minusem są godziny otwarcia 10-17! Zbyt późno i za krótko. Wieczne kolejki do kasy, dlaczego kasy blokowane są klientami zakładającymi kąta, lokaty itp. Kasa powinna być kasą.

Data dodania: 09/03/2015

Dodała: Mika



 

od dziesiątego stycznia czekam na wypłatę sądownie mi przyznanego spadku Jaki jest numer tel do wydziału spraw spadkowych???? Nie wiem jak to nazwać znam tylko jedno słowo SKANDAL!!

Data dodania: 09/03/2015

Dodał: Jan Blickström

Super obsługa, dostałam odpowiedzi na wszelkie moje pytania i wątpliwości związane z kredytem. Polecam :)

Data dodania: 02/03/2015

Dodała: Angelika

Długie kolejki. Mało efektowna oferta produktów bankowych. Nierówny poziom kompetencji pracowników obsługi.

Data dodania: 26/02/2015

Dodała: grate

Nareszcie obsługa Firm tam gdzie się należy w pokoju dobrze ze w tamtym roku przy okazji remontu to zrobił dyrektor pk , tylko dlaczego tak długo schody robią co kasy brakuje ? I co nie ma firm w O. które to mogą zrobić?

Data dodania: 25/02/2015

Dodał: Biznesmen

Bank PKO w Raciborzu nie potrafi prowadzić konta osoby ubezwłasnowolnionej, nie respektuje postanowień Sądu, jako klient czułam się jak intruz, likwidacja konta osoby w/w trwała od kwietnia 2014 do 09 LUTEGO 2015. Uważam, że jest to niekompetencja.

Data dodania: 15/02/2015

Dodała: jolanta




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona