"KLIENT NASZ PAN" powinno znaleźć się w miejscu widocznym dla PERSONELU BANKU !!! Niemiła obsługa...

Data dodania: 30/12/2014

Dodała: klient

jeśli dziecko wpłaca pieniążki w tym banku to musi siedzieć cały dzień, bo nikt z obsługi nie reaguje, że dorośli się wpychają, nie rozumie czym dziecko różni się od dorosłego, to też człowiek !!!

Data dodania: 29/12/2014

Dodała: miki

Wiecznie kolejki i niemiła obsługa

Data dodania: 29/12/2014

Dodała: Ela

Wiecznie kolejki i niemiła obsługa

Data dodania: 29/12/2014

Dodała: Ela

Dyr chyba zrobił wielka reformę, panie strasznie uprzejmie i kompetentne. A na dodatek w końcu!!! Nowy bankomat i wejście. Szacun dla dyra; widać, wie co i jak, zresztą taka opinia o nim nie od dziś wśród klientów. Brawo !

Data dodania: 23/12/2014

Dodał: Paweł



 

Od 3 dni próbuję dodzwonić się na numer stacjonarny do tego banku (ZRESZTĄ JEDYNY PODANY KONTAKT), NO I NIESTETY NIC...

Data dodania: 15/12/2014

Dodała: Z.

Zastanawiałem się czy nie zamknąć rachunku, obsługa stara się co prawda, ale ich coraz mniej, ponoć odchodzą/zwalniają ich i ten bankomat... Ale Pani z kasy zapewnia, że szef zadziałał i nowy będzie do końca roku. Jak nie zamykam, to oba firmowe też

Data dodania: 07/12/2014

Dodał: Leszek

Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Po informację trzeba niestety udać się osobiście do oddziału, niepotrzebna strata czasu!!!!

Data dodania: 05/12/2014

Dodała: gosia

Jako do oddziału, to nie mam zastrzeżeń, ale jeśli chodzi o jednego z pracowników to stwierdzam, że ten Pan (burak) powinien pracować na polu, rozrzucając gnój i wypasać świnie (nie ubliżając gnoju i świniom). Zero kultury osobistej.

Data dodania: 04/12/2014

Dodał: Dariusz

Bardzo miła i sprawna obsługa kredytowa. Rzetelna informacja przekazana w czytelny sposób. Fachowa pomoc w przygotowaniu i wypełnieniu dokumentacji.

Data dodania: 25/11/2014

Dodała: Agnieszka




Poprzednia strona    ... 9 10 11 12 13 ...    Następna strona