Trudność w kontakcie z kurierem...

Data dodania: 21/10/2014

Dodała: agata

Przykro, że ta instytucja istnieje. Ponad 2 tygodnie zwlekali z przekazaniem dokumentacji do centrali. A co do obsługi to się nie wypowiadam, szkoda mi tych ludzi, bo tylko źle o nich można pisać.

Data dodania: 03/10/2014

Dodała: p.

nikt nie ma czasu przez cały dzień odebrać telefonu...

Data dodania: 03/10/2014

Dodała: Ilona

Wszystkie telefony wskazane na stronach internetowych NIE działają / są nieaktualne. Nie pozmieniali na aktualne, bo chcą mieć spokojne głowy !!!

Data dodania: 29/09/2014

Dodała: ewa

Pani która mnie obsługiwała niestety nie do końca zna przepisy-okazało się,że PZU nie wysyła pieniędzy przekazem pomimo takiej informacji niestety ustnej-do potwierdzenia numeru konta dzwonią i chcą potw. ustnego-od osoby która nie mówi i nie chodzi

Data dodania: 16/09/2014

Dodał: Andrzej



 

Obsługa co najwyżej przeciętna. Kiepska organizacja, załatwienie jednej sprawy wymaga często biegania miedzy stanowiskami. Daremnie czekać na miłe przywitanie, panie sprawiają wrażenie jakby klienci im przeszkadzali a obsługa trwa długo.

Data dodania: 05/09/2014

Dodał: Michał

Niemiła obsługa telefoniczna.

Data dodania: 31/07/2014

Dodał: frebuz

brak możliwości kontaktu telefonicznego.

Data dodania: 28/07/2014

Dodał: jerzy

Po śmierci ojca poszedłem odebrać ubezpieczenie, tam w budynku skierowano mnie do telefonu na infolinię... 30 min i nakierowano mnie w kolejkę do obsługi klienta i od początku to samo, kolejne 20 min... niemiła OBSŁUGA !!!!

Data dodania: 27/07/2014

Dodał: Karl

Telefon jest chyba nieaktualny, bo cały czas facet gadał - numer niedostępny. Nie wiem po co dają te numery jak są nieaktualne i weź tu się człowieku skontaktuj z nimi jak nie ma jak...

Data dodania: 11/07/2014

Dodała: Aneta




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona