brak odpowiedzi od miesiąca po złożeniu wniosku o odszkodowanie

Data dodania: 08/01/2015

Dodał: józef

dodzwonienie się do tej placówki graniczy z cudem, muzyczka gra a minuty lecą, telefonu nikt nie odbiera...

Data dodania: 05/01/2015

Dodała: hania

W PZU... telefony są po to, żeby się kontaktować, a nie do ozdoby biura....

Data dodania: 29/12/2014

Dodał: Artur

nie uznaje aktów notarialnych

Data dodania: 30/10/2014

Dodała: aktywna

Trudność w kontakcie z kurierem...

Data dodania: 21/10/2014

Dodała: agata



 

Przykro, że ta instytucja istnieje. Ponad 2 tygodnie zwlekali z przekazaniem dokumentacji do centrali. A co do obsługi to się nie wypowiadam, szkoda mi tych ludzi, bo tylko źle o nich można pisać.

Data dodania: 03/10/2014

Dodała: p.

nikt nie ma czasu przez cały dzień odebrać telefonu...

Data dodania: 03/10/2014

Dodała: Ilona

Wszystkie telefony wskazane na stronach internetowych NIE działają / są nieaktualne. Nie pozmieniali na aktualne, bo chcą mieć spokojne głowy !!!

Data dodania: 29/09/2014

Dodała: ewa

Pani która mnie obsługiwała niestety nie do końca zna przepisy-okazało się,że PZU nie wysyła pieniędzy przekazem pomimo takiej informacji niestety ustnej-do potwierdzenia numeru konta dzwonią i chcą potw. ustnego-od osoby która nie mówi i nie chodzi

Data dodania: 16/09/2014

Dodał: Andrzej

Obsługa co najwyżej przeciętna. Kiepska organizacja, załatwienie jednej sprawy wymaga często biegania miedzy stanowiskami. Daremnie czekać na miłe przywitanie, panie sprawiają wrażenie jakby klienci im przeszkadzali a obsługa trwa długo.

Data dodania: 05/09/2014

Dodał: Michał




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona