elegancka i bardzo miła obsługa

Data dodania: 01/07/2010

Dodała: tonia

mało kompetentna obsługa

Data dodania: 10/06/2010

Dodała: Monika

Ogromny plus dla tej placówki. Fachowa, szybka, przemiła obsługa klienta.

Data dodania: 10/06/2010

Dodała: Mystery

Uwazam,ze placówka Alior Banku w Wejherowie to najlepszy wybor jakiego moglam dokonac .Przyjemna i szybka obsługa oraz dogodne usytuowany budynek.Szkoda,ze nie ma parkingu :( Polecam

Data dodania: 01/06/2010

Dodała: Gabi

Hasło ,,wyzsza kultura bankowości'' dla tego Banku jest porażką!!! Pracownicy tego Banku to natręty, mają jakieś parcie na pozyskanie klienta i wydzwaniają po tysiąc razy, masakra,a potem totalna ignoracja klienta! Atmosfera w tej placówce-straszna.

Data dodania: 28/05/2010

Dodał: Seba



 

Uzyskanie połączenia telefonicznego z pracownikami placówki graniczy z cudem. Pozostaje połączenie z automatyczną sekretarką. Za błędy systemu obciążają klientów, oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji powyżej 30 dni roboczych!! i brak odpowiedzi!!

Data dodania: 28/05/2010

Dodał: Bogdan

Jedna z Pań była pochłonieta pisaniem smsa i żuła coś w buzi kiedy zapytałem, a właściwie próbowałem coś powiedzieć zbulwersowana powiedziałą chwileczkę chyba może Pan poczekać. No i wyszedłem, ale klient nasz Pan - tylko nie w tym banku!

Data dodania: 17/05/2010

Dodał: Radek

mieli zadzwonić z decyzją, ale chyba zapomnieli...

Data dodania: 14/05/2010

Dodał: zbychozdzich

Obsługa bardzo miła poza naturalnie jednym wyjątkiem jakim jest jeden pan

Data dodania: 30/04/2010

Dodał: Neo

Nachalni doradcy, widać wyścig szczurów w tym banku. Ale tylko bogaty klient zostaje szybko obsłużony, resztę Panie mają w nosie.

Data dodania: 24/04/2010

Dodał: Marek




Poprzednia strona    ... 10 11 12 13 14 ...    Następna strona