szybko i sprawnie, nie ma kolejek

Data dodania: 14/10/2013

Dodał: wiktor

Miałem kredyt hipoteczny, którego nie byłem w stanie spłacać przez kilka miesięcy. Wystąpiłem na piśmie o zawieszenie spłat lub restrukturyzację (czerwiec 2013),zamiast BGŻ zgłosiła się do mnie firma windykacyjna KRUK (wrzesień 2013)...

Data dodania: 04/10/2013

Dodał: Maciek

Nie zgodzę się z opinią, w banku dużo się zmieniło. Pracownicy wyrażają zainteresowanie każdym Klientem i są kompetentni.

Data dodania: 29/09/2013

Dodała: Joanna

Miła i szybka obsługa. Jednym słowem, wszystko co po banku można i powinno się spodziewać.

Data dodania: 27/09/2013

Dodał: Oya

Witam:) bardzo rzetelni pracownicy, mili oraz chętni do pomocy !

Data dodania: 23/09/2013

Dodała: ola



 

kasa na koncie, a w sklepie brak możliwości płacenia i wypłacania...

Data dodania: 19/09/2013

Dodała: natasza

Faktycznie w Iławie jest słabo, nawet nie ma tej placówki w e-sieciach...

Data dodania: 30/08/2013

Dodał: brodojer

Dotyczy oddziału w IŁAWIE. Obsługa jest mało kompetentna, brak dyspozycyjności i pomocy dla klienta.

Data dodania: 30/08/2013

Dodał: U.

niemiła obsługa, mało profesjonalizmu i znajomości podstawowych warunków danych ofert- m.in Program PREMIA+. Po raz kolejny przez niewłaściwe wypełnienie instrukcji ze strony personelu banku, straciłam należny mi profit.

Data dodania: 26/08/2013

Dodała: ellla

Bankomat zabrał moja kartę po wpisaniu kodu pin i wyboru kwoty, a następnie się wyłączył. A pracownicy nie udzielili żadnej pomocy.

Data dodania: 20/08/2013

Dodał: Robert




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona