Od ponad 2 miesięcy ING zamyka moją kartę kredytową. Karta spłacona i dyspozycja zamknięcia złożona 14.02.2012 w wydziale na Wańkowicza w Warszawie. Po miesiącu złożyłem reklamację ustną, dziś pisemną, a opłaty za kartę cały czas są naliczane!

Data dodania: 23/04/2012

Dodał: Marcin

mimo ,iż wydawało mi się że bank jest super......... oczekiwanie na odpowiedz tzw telefon od konsultanta nie ma końca .......

Data dodania: 21/03/2012

Dodała: emi

Telefon nie aktywny 30- krotnie dzwonienie nie pomaga. Udanie się do banku też nie ponieważ nie interesuje ich to ze ktoś musiał przyjechać 200 km żeby załatwić sprawę a można było to zrobić przez telefon. Obsługa krytycznie nie zdyscyplinowana

Data dodania: 17/02/2012

Dodał: ASTRAAAAA

bardzo trudno uzyskać kontakt telefoniczny unikanie kontaktu przez pracowników

Data dodania: 10/02/2012

Dodał: miroslaw mozdzen

niekompetentne panie obsługujące , 1 obsługuje a 2 patrzą , kolejka na 1 godzinę SKANDAL Sytuacja powtarzająca się kilkakrotnie , poza tym są wyjątkowo niesympatyczne.

Data dodania: 06/09/2011

Dodała: olda



 

od kilku godzin dostęp do bankowości internetowej jest niemożliwy. z ŻADNYM numerem nie można się połączyć, również ze stacj. n-rami oddziałów w Gdyni. ŻADNYCH informacji na jakim etapie są naprawy /!!/

Data dodania: 31/05/2011

Dodała: dorota

wiecznie trzeba czekać słaba organizacja pracy

Data dodania: 12/04/2011

Dodała: adam

Zła obsługa, szczególnie facetów. Dziewczyny są miłe. Wymieniono bardzo miłą załogę. Fatalna obsługa klientów - długotrwałych. Bank w ogóle nie dba o klientów jeżeli chodzi o lokaty!!!!

Data dodania: 25/02/2011

Dodał: pawel

Kpiny ,przelew z dnia29.10.2010,data księgowania 03.11.2010 nie dotarł na właściwe konto do dnia 25.11.2010.

Data dodania: 25/11/2010

Dodała: zawiedziona

negatyw za ciągle nie działajacy WPŁATOMAT

Data dodania: 06/07/2010

Dodał: Zibi




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona