wolna obsluga

Data dodania: 30/03/2012

Dodał: dann

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Zła obsługa klienta. Można dzwonić tygodniami bez efektu, nikt nie odbiera telefonów w tym komórek. Znajdą dla Ciebie czas jak zakładasz konto lub załatwiasz kredyt, potem już nie :-(

Data dodania: 21/12/2011

Dodała: Aga

Bardzo miła profesjonalna obsługa Jestem klientem tego Banku od 6 lat - uznaję go jako najlepszy z Banków pod względem obsługi

Data dodania: 23/11/2011

Dodała: Ewa

To sprobujcie sie do nich dodzwonic masakra. Siedzi 10 "doradcow" ale tobie to napewno nikt nie doradzi szkoda pisac o tym.

Data dodania: 08/11/2011

Dodał: pacjent

Średnio 8/10 prób wpłacenia pieniędzy w wpłatomacie nie udaje się gdyż na urządzeniu wisi karteczka "WPŁATOMAT NIECZYNNY"

Data dodania: 08/11/2011

Dodał: Zinger



 

osoby uczące się nie są kompetentne, a jak już coś zrobią to nie przekazują to osobie uprawnionej tym samym twoja sprawa leży do czasu kiedy zadzwonisz i się upomnisz i trafisz na osobę z uprawnieniami... ogólnie tragedia

Data dodania: 02/11/2011

Dodał: marcinran

a ja jestem bardzo zadowolony:kredyt błyskawicznie zalatwiony i bardzo przemiła obsługa i miła atmosfera!!

Data dodania: 29/10/2011

Dodał: lysy

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Obsługa co prawda miła,ale...bank nalicza jakieś opłaty za usługi których nie zamawiałem, notorycznie nie realizuje dyspozycji, zmienia jednostronnie umowę bez informowania! Reklamacja to fikcja. NIE POLECAM!

Data dodania: 18/10/2011

Dodał: DV

więcej zamkniety niż otwarty ten oddział mbanku. Jak juz trafię,że oddział jest otwarty to pracownicy i tak wysyłaja na mlinię bo rzekomo nic nie moga zrobic. Mało doinformowani. Bardzo ciasno w oddziale.

Data dodania: 14/10/2011

Dodał: klient

wpłatomat Mbanku częściej jest nieczynny niż czynny

Data dodania: 05/10/2011

Dodała: Jola 79m




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona