Kiedy nie zajde kolejka, 7 stanowisk kasowych i 2 pracuja

Data dodania: 12/05/2016

Dodał: Leuke

Panie potrafią przyjąć i wypłacić pieniądze. Jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć lub wprowadzić zmiany na koncie itp... wtedy zaczynają się problemy. Nie potrafią obsługiwać systemu na którym pracują. Stanowczo nie polecam!!

Data dodania: 10/05/2016

Dodał: Wawelski

Kasjerki są bardzo, bardzo, ale to bardzo wolne w obsługiwaniu klientów.

Data dodania: 10/05/2016

Dodał: Michał

Niefrasobliwa i lekceważąca obsługa klientów już "przywiązanych” w tym oddziale kredytem hipotecznym. Problemy z przepływem informacji wewnątrz działu kredytowego oraz do klienta.

Data dodania: 09/05/2016

Dodał: Paweł

Praktycznie cały czas są kolejki . Obsługa też niestety zostawia dużo do życzenia . Obsługują z przymusu . A już popołudniu to tragedia.

Data dodania: 06/05/2016

Dodał: niezadowolony klient



 

Ocena dla pana, który w sposób prostacki podchodzi do obsługi klientów, których traktuje z góry i w swoim zachowaniu uważa za debili. Bardzo niekompetentna osoba, która mimo braku wiedzy chciałaby \\\"doradzać\\\" innym.

Data dodania: 06/05/2016

Dodał: Dżosz

Brak kontaktu, odpowiedzi na pytanie

Data dodania: 04/05/2016

Dodał: Marcin

Załatwienie czegokolwiek w tym banku graniczy z cudem. Pracownicy utknęli w poprzednim systemie. Dzwonić nie ma po co, nikt nie odbiera. Żeby załatwić coś w dziale kredytowym trzeba mocnych nerwów i tydzień wolnego.

Data dodania: 25/04/2016

Dodała: Skakanka

Tragedia, nie można się dodzwonić, sprawy uzgadniane ustnie są niezałatwiane, trzeba brać dzień wolny żeby coś załatwić

Data dodania: 12/04/2016

Dodała: Mariola

Od ponad godziny staram się dodzwonić do mojego osobistego doradcy, oraz na inne numery telefonów w celu odblokowani dostępu internetowego. Niestety nikt nie odbiera telefonów, wygląda na to że tam nie ma żywej duszy, lub ignorują klientów.

Data dodania: 24/03/2016

Dodał: Starzec11




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona