Bardzo miła obsługa. Gorąco polecam ;)

Data dodania: 28/07/2016

Dodał: Gość

A ja dziś miałam prawdziwą przyjemność rozmowy: zarówno z osobą od kontaktów bezpośrednich, jak i z konsultantami zarządzajacymi sprawami kont osobistych. Miła obsługa, konkretne i rzetelne informacje. Jestem zadowolona z obsługi :))

Data dodania: 25/07/2016

Dodała: Katarzyna

Kiedykolwiek nie odwiedzę tę placówkę, zawsze czynne jest jedno okienko przy ogromnej kolejce. Czas oczekiwania na załatwienie sprawy w dziedzinie wpłaty/wypłaty jest strasznie wygurowany.

Data dodania: 21/07/2016

Dodała: anna

bank jeszcze jak za czasów PRL, jakby za karę tam siedzieli. Miła obsługa jest najważniejsza, a jak klient mówi Dzień dobry to nie do ścian. Kultura tego wymaga!!!

Data dodania: 19/07/2016

Dodał: adi

Szybkie, rzetelne i bardzo ludzkie załatwienie sprawy, minimum formalności. Uprzejmość i gościnność Dyrekcji oddziału. Super kontakt z pracownikami w trakcie i po zawieraniu transakcji - telefony, maile :)

Data dodania: 18/07/2016

Dodała: Maria



 

Kompetencja, życzliwość, cierpliwość, jasność informacji

Data dodania: 18/07/2016

Dodał: Kazimierz

nie mozna sie kompletnie dodzwonic, jest bank otwarty do godz. 19, dzwonie o godz 18.50 i co? glucha cisza, pozdrowienia,

Data dodania: 15/07/2016

Dodała: jolanta

na Wszystkich stronach podany numer kontaktowy jest nieaktualny !!!

Data dodania: 13/07/2016

Dodał: Ralf

Na moim koncie wystąpiło zadłużenie 300 zł , i po otrzymaniu wezwania o uregulowaniu zadłużenia kwota wzrosła do 416,50 zł. Te pieniądze sobie ściągnęli z mojego konta 2014 roku. Do dzisiaj wysyłają wezwania do zapłaty.Jest to nękanie ( Stalking)

Data dodania: 13/07/2016

Dodał: Zygmunt

Obsługa miła, ale kolejki ?Szkoda mówić!Obsługuje się firmy ,a klient indywidualny czeka jak idiota na swoją kolejkę ze szczęśliwym numerkiem .Żeby coś załatwić to trzeba brać wolne w pracy ,bo nie sposób zdążyć.

Data dodania: 07/07/2016

Dodała: Ja




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona