nie mają wiecznie pieniędzy, w soboty nieczynne

Data dodania: 06/06/2013

Dodał: wacek

Nie polecam. Obsługa drewniana.

Data dodania: 05/05/2013

Dodał: miro

Wpłaty zaliczane na inne niż potrzeba konto. Pozorne niedopłaty spowodowały umieszczenie klienta w BIK. Niemoc i ignorancja oraz brak znajomości przepisów wewnętrznych.

Data dodania: 16/04/2013

Dodał: mariusz

Niekompetentni, nie potrafią określić jakie dokumenty do sprzedawanych produktów potrzebują.

Data dodania: 03/04/2013

Dodał: infernalo

Zgadzam się z wszystkimi tymi komentarzami ponieważ byłem tam już 3 razy i cały czas jedna bajka, wniosek drukują a wiecznie coś źle a same mi tak mówiły, że tylko to wystarczy, wiec dramat tak nie polecam.

Data dodania: 13/03/2013

Dodał: Bilecik



 

pracownicy nierzetelni, zbytnio się spouchwalają z klientami

Data dodania: 08/03/2013

Dodał: mateusz

Absolutnie nie polecam!!! Pracownicy kiepsko przeszkoleni wprowadzają ludzi w błąd, na kartę kredytowa miałem czekać 3 dni według pani z eurobanku a w praktyce i na UMOWIE napisane jest 21 DNI!!!

Data dodania: 27/02/2013

Dodał: J.

Wiele brakuje do profesjonalnej obsługi klienta.

Data dodania: 14/02/2013

Dodał: Jack

Nieuprzejma niegrzeczna obsługa.

Data dodania: 04/01/2013

Dodał: Mirek

panie nie znaja ofert wlasnego banku ! skandal , zaprzeczaja faktom podawanym przez sam bank , masakra ,pracownicy nie potrafia aktywowac nowej karty platniczej odnosze ( moze mylne ? ) wrazenie iz jedyne co potrafia to zlozyc wniosek o kredyt

Data dodania: 02/11/2012

Dodała: lilith




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona