Zaciągnęłam tam kredyt, wszystko było ok do czasu, gdy spłacałam zgodnie z harmonogramem. Kiedy zaczęłam spłacać większe kwoty kapitału nie mogłam doprosić się o aktualne info o pozostałym zadłużeniu.Od tygodnia dzwonię pod 3numery,nikt nie odbiera!

Data dodania: 19/10/2011

Dodała: Anna

Chcąc uzyskać kredyt ,wstepnie jak najbardziej masz zdolność kredytową i jest wszystko pięknie , nakłaniają Cię do założenie u nich konta.Trzymają klienta do ostatniej chwili w nadziei że uzyska kredyt, czas podpisać wniosek i zaczyna się problem.

Data dodania: 16/09/2011

Dodała: Jolanta

ciągłe kolejki, mało kas, praca na zmiany

Data dodania: 08/09/2011

Dodała: Agata

Kompletna niekompetencja i brak słowności pracowników.Ostrzegam i odradzam proszę wybrać inną placówkę!!Koniecznie!

Data dodania: 15/08/2011

Dodał: koral

Złożyłem wniosek o zwrot kwoty ubezpieczenia kredytu ktory został splacony w czerwcu o 19 rat wcześniej jest sierpień nie mam żadnej odpowiedzi, Telefon podany w internecie 58 30 08 110 nigdy nie odpowiada probowalem się dodzwonić przez parę dni.

Data dodania: 01/08/2011

Dodał: Bogdan



 

Dlaczego przy zmianie godzin urzędowania,nie ma takiej informacji na stronie internetowej.Dzisiaj byłem o godz 8-mej i przeczytałem ,że od 11-tej. Na stronie internetowej od 8-mej.

Data dodania: 12/07/2011

Dodał: Ryszard

księgowanie idzie tempem ślimaka

Data dodania: 06/07/2011

Dodała: ewa

Przez dwa lata nie potrafią załatwić ustawienia. A jak zadzwoniłam na infolinię, że podejrzewam włamanie na moje konto kazali mi czekać do poniedziałku, tj. 2 dni. Nie polecam.

Data dodania: 03/07/2011

Dodała: Zawiedziona

brak pracy w sobotę i brak wpłatomatu to utrudnia korzystanie z KB

Data dodania: 02/07/2011

Dodał: Janusz

Poniewarz nie można sie skontaktowac telefonicznie brak kontaktu

Data dodania: 01/07/2011

Dodał: Koleś




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9    Następna strona