Zbyt długo czekam na obsługę, gdy są kolejki, można brać dzień wolnego w robocie, żeby załatwić wszelkie formalności. Obsługa niby miła.

Data dodania: 19/02/2013

Dodał: Jacek

Problemy z załatwianiem klientów-same problemy

Data dodania: 02/02/2013

Dodał: Adam

zyczliwosc, szybkosc

Data dodania: 25/01/2013

Dodała: barbara

Brak podstawowych kompetencji pracowników. Nagminne wciskanie klientom dodatkowych usług (np. karta kredytowa na 6000zł) do limitu w koncie, zarzekają się, że jest to obowiązkowe! Banalne sprawy załatwia się do 2 dni ABSURD!! NIE POLECAM PLACÓWKI.

Data dodania: 19/12/2012

Dodał: Roman Romaniak

Miła obsługa,rzetelna informacja o produktach banku,drobną wadą jest wpłaty i wypłaty kasowe-długie kolejki.

Data dodania: 28/11/2012

Dodał: miki



 

Panie przemiłe,ale zawsze dłuuuga kolejka i zazwyczaj większość okienek nieczynna.

Data dodania: 13/11/2012

Dodała: kajcisk

odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania bardzo jasno i zrozumiale wyjasnione zawsze mila i usmiechnieta obsluga :-)

Data dodania: 06/11/2012

Dodała: donata

zmiana godziny pracy osoby pracujące do 17 czyli np ja do banku już się nie dostanę

Data dodania: 04/09/2012

Dodała: Ewelinas

obsługa banku- niekompetencja, nie paradność!!Wprowadzanie klienta w błąd. Zgadam się z przedmówcą to jedyny bank, który odstrasza klientów!!!

Data dodania: 24/08/2012

Dodał: Artur

Obsługa wolna, na trzy stanowiska kasowe obsługuje 1 kolejki do drzwi a tylko 4 krzesła, nie mówiąc o godzinach otwarcia, tylko banki które mają wysokie targety i odsetki od kredytów mogą sobie pozwolić na takie luksusy

Data dodania: 13/08/2012

Dodała: dysik




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15 ...    Następna strona