W dniu wczorajszym od godziny 17:30 do 18:00 dzwoniłam do tego banku, nikt przez pół godziny nie raczył odebrać telefonu, a sprawa była na tyle ważna, że przez nie chciejstwo, czy też brak organizacji pracy personelu banku straciłam 2000 zł.

Data dodania: 15/04/2014

Dodała: anna

nie polecam... nie łaska telefon odebrać? Dzwonie 10 razy i dalej nikt nie odbiera...

Data dodania: 14/04/2014

Dodał: NEGATYW

co jest z tym bankiem, dlaczego nikt nie odbiera telefonów? Zamykam u was konto przy najbliższej okazji... NEGATYW!!!

Data dodania: 14/04/2014

Dodał: NEGATYW

Nie podoba mi się, że bank nie informuje klienta o nowych opłatach. Nie ważne czy to 0,50zł,czy 5zł. To są moje pieniądze! Druga sprawa, nie warto ubezpieczać pożyczki,bo w razie nieszczęścia bank żąda wpłat.

Data dodania: 01/04/2014

Dodała: iness

Dodzwonienie się do oddziału BGŻ Poznań, ul. Piekary graniczy z cudem. Nie wiem, po co podajecie nr telefonu.

Data dodania: 20/03/2014

Dodała: Emilia



 

Słaby bank jeśli chodzi o udzielanie kredytów. Jak najdalej od tego banku...

Data dodania: 20/03/2014

Dodał: ol

zawsze długie kolejki, ciągle zepsuty bankomat, za mało pracowników na dziale obsługi klienta

Data dodania: 07/03/2014

Dodała: Teti

Pracownicy są niekompetentni i nieuprzejmi. Nikt nie był w stanie odpowiedzieć mi na pytanie ile potrwa wydanie zaświadczenia o spłacie kredytu (brak osoby w sekretariacie). Czekam na telefon od trzech dni...

Data dodania: 29/01/2014

Dodała: Kasia

Pani przy kasie niemiła, nie obsługuje klienta z uwagi na inne sprawy, kasa obok zamknięta... Gdy już skończy, potrafi wyłożyć plakietkę, że kasa nieczynna...

Data dodania: 07/01/2014

Dodała: Z.

Mało kompetentna obsługa w wydziale kredytów. Wszyscy na wszystko mają czas. Jeśli ktoś ma inną możliwość, to nie polecam tego banku.

Data dodania: 03/01/2014

Dodał: Z.




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona