Od kontaktów telefonicznych z bankiem W KAŻDYM BANKU jest infolinia! Pracownicy placówki zajmują się obsługą klientów przy stolikach/okienkach, a nie obsługą telefonu! Dla zainteresowanych infolinia GNB SA: 197 97

Data dodania: 15/01/2014

Dodała: a

a czy nie lepiej robić operacje przez internet, a nie przychodzić z pretensją do placówki? Poczytajcie dokładnie umowy. Też mnie irytuje czekanie w kolejce, szczególnie jak ktoś przychodzi wojować o 5 zł prowizji...

Data dodania: 14/11/2013

Dodał: Buster

czekam na odpowiedź na pytanie wysłane e-mail, czy mogę wcześniej spłacić kredyt 50/50?

Data dodania: 21/10/2013

Dodała: HB

Nigdy nie miałam kontaktu z tym bankiem, ale niestety będę musiała się tam wybrać, ponieważ mam pilną sprawę do załatwienia. Czytając opinie mam obawy. Wkrótce się okaże.:)

Data dodania: 18/10/2013

Dodała: jola

Nie da rady sie tam dodzwonic...

Data dodania: 10/06/2013

Dodał: Bartek



 

Żorski oddział Getin Banku jest w miarę ok. dość miła obsługa, tylko kolejki duże. Dobrze byłoby gdyby otwierali o 8.00.

Data dodania: 07/02/2013

Dodał: Sorento

Uważam,że czas oczekiwania jest za długi, jeden pracownik obsługuje wszystko, jest kasierem i dysponentem chcąc wypłacic pieniadze trzeba stać w kolejce bo ktoś w tym czasie zakłada konto lub lokatę. Powinna być kasierka jak jest w innych bankach.

Data dodania: 14/12/2012

Dodał: andy

Bank jak wiele innych. W zasadzie niczym się nie wyróżnia. Zakładając wysokie lokaty nie stać ich nawet na mały upominek dla klienta. Kiedyś przedstawiciel banku informował o kończącym się terminie lokaty, teraz niestety nie. A to błąd !

Data dodania: 05/12/2012

Dodała: Bożena

Kiedyś korzystałem z kredytu załatwiając formalności w tej placówce.

Data dodania: 26/11/2012

Dodał: Roman Rudel

Udało mi się znaleźć i dodzwonić do tej placówki pod takim nr. tel. 32-475-67-29

Data dodania: 16/04/2012

Dodała: ll




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona