Załatwieni swojej sprawy wiąże się z fochami i pretensjami Pani jak śmiesz coś chcieć, ogólnie to jesteś tam intruzem

Data dodania: 18/05/2017

Dodała: Moniek

Strona internetowa nieaktualna. Bankomat na Sienkiewicza 26 nie istnieje od ub.roku ! Ten na rynku zepsuty już czynny nie będzie. O bankomacie przy Domu Kultury wie tylko ten kto zadzwonił do oddziału.Po prostu olewają klienta.

Data dodania: 05/05/2017

Dodała: Ewa

brak możliwości kontaktu telefonicznego , nr tel 71/3778900 syg. zajęty , koncówka 01 syg. wolny ale nikt nie podnosi słuchawki , czas próby nawiązania kontaktu 60 minut

Data dodania: 21/04/2017

Dodał: emil

odradzam, omijać ten bank szerokim łukiem, zero kompetencji, opieszałość, działanie na niekorzyść klienta, nawet reklamacja i skarga do Dyrektor oddziału nie pomogły. Finalnie sprawa ląduje w UOKIK

Data dodania: 19/04/2017

Dodała: Joanna

Jestem klientką tego banku ,i szlag mnie trafia jak mam coś tam załatwić. O godz.15 ludzie wracają z pracy a tu jak zwykle jedna pani która obsługuje (wpłaty/wypłaty reszta pracowników łazi jak chce. Chyba czas zmienić bank, bo mają klientów w d..

Data dodania: 04/04/2017

Dodała: iwona



 

Dlaczego klient jest bez szans na dodzwonienie się do Oddziału

Data dodania: 04/04/2017

Dodał: Krzysztof

Czeka się bardzo dlugo, obsluga jest niemila, kiedy jest duzo ludzi panie sobie zartuja, po czym zostawiaja czerwona karteczke i wychodzą na kawkę. Proponuje zatrudnic mlodszy personel i podzielic okienka na wplaty wyplaty i podpisywanie umow!

Data dodania: 03/04/2017

Dodała: Beata

Zupelnie te same doswiadczenia jak JULK1. Kiedykolwiek wchodze do odzialu -tam pusto (kilku klientow) a czeka sie bardzo dlugo. Pracownicy sa ciagle czyms zajeci i udaja ze nie widza czekajacego klienta - trzeba czekac na magiczne -prosze

Data dodania: 28/03/2017

Dodał: Nick

Bardzo kiepski bank nawet telefon kontaktowy na stronie internetowej nie aktualny.

Data dodania: 15/03/2017

Dodał: Zerek

POrazka. Niemila obsuga, lekcewazaca klienta. Trzykrotnie bylam przelaczana na inny telefon gdzie po paru minutach czekania telefon sie rozlaczal. Bank nie szanuje czasu i laske robi czy jak?

Data dodania: 06/03/2017

Dodała: Joanna




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona