Nie można się dodzwonić !

Data dodania: 28/12/2016

Dodał: Zbyszek

Dwa dni nie mogę telefonicznie się skontaktować

Data dodania: 23/12/2016

Dodał: Krzysztof

Faktycznie tragedia. Dodzwonienie się graniczy z cudem.

Data dodania: 19/12/2016

Dodał: Andrzej

Opinia negatywna to za mało. Czekałam godzinę na załatwienie sprawy która powinna trwać 5 minut. Wszytko bardzo problemowe. Bardzo niekompeteni pracownicy.

Data dodania: 16/12/2016

Dodała: Stary klient

Niestety ale moje sprawy nie zostały rozwiązane w tym oddziale. Brak zainteresowania klientem.

Data dodania: 29/11/2016

Dodał: Rafal



 

Obsługa kasowa tragiczna!!! Pani wybiera sobie klientów. Klienci do kasy muszą czekać czasami nawet godzinę na obsługę, gdyż w tym czasie załatwia inne sprawy. Zachowuje się tak jakby była jedyna niezastąpiona!! Skandal

Data dodania: 29/11/2016

Dodał: Adam

Dlugi czas oczekiwania, 1 osoba przy kasie a 8 osob czekających...czas oczekiwania to chyba z 10 min na osobę!!! Masakra!!!

Data dodania: 10/11/2016

Dodała: Kulka

W dniu dzisiejszym GODZ 12-30 dzwoniłam do banku trzy razy i trzy razy zostałam przełączona na głuchy telefon, porażka. Już nie raz zostałam niegrzecznie potraktowana i jestem przekonana do zmiany banku. Róbcie tak dalej.

Data dodania: 03/11/2016

Dodała: Basia

Sam bank ok, ale ludzie, którzy pracuja na Nałęczowskiej są okropni! Nie potrafią załatwić żadnych spraw.Odsyłają do inych placówek, mówią, zę nie potrafią tego załatwić.To po co tam pracują!

Data dodania: 21/10/2016

Dodał: Seba

Kontak z tą placówką, a raczej jego brak jest przerażajacy, nie ma możliwości dodźwonić się do filii na Oławskiej we Wrocławiu, wymagają od klientów wcześniejszej rezerwacji waluty, którą chce się ze swojego konta wypłacić.

Data dodania: 21/09/2016

Dodała: Ania




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona