Bank ten nie zdaje rezultatu, nie można się do niego nigdy dodzwonić, nikt nie odbiera tel., próbowałam ostatnio paręnaście razy i bez skutku, po prostu tel. w tym banku to zbyteczna rzecz bo nie odbierają.

Data dodania: 14/02/2013

Dodała: kobieta

Obsługa bardzo powolna, niesympatyczna. Placówki nie polecam.

Data dodania: 07/02/2013

Dodała: klientka

Albo mam takiego pecha, albo w tej placówce to standard... zawsze trafiam na sytuację, kiedy siedzą 2 panie (a są 4 stanowiska obsługi), jedna obsługuje klientów, druga udaje, że pracuje. Niby 2 osoby przede mną a zawsze godzina pęka.

Data dodania: 05/02/2013

Dodał: klient BANKU

Brak profesjonalizmu, czeka się na aneksy nierealne terminy, nie liczą się z dobrem klienta, któremu zależy na szybszej obsłudze, porażka. Obiecują oddzwaniać z informacjami, tylko obiecują.

Data dodania: 04/02/2013

Dodała: klient

brak kompetencji w każdej kwestii!

Data dodania: 11/01/2013

Dodała: lx



 

Wiecznie kolejka, tempo obsługi TRAGEDIA

Data dodania: 18/12/2012

Dodała: Ewa

placówka masakra, zawsze spore kolejki, trzeba swoje odstac. 2 lub 3 dni w tygodniu jest czynne do 15.00 . jakas kpina. w poniedziałek potrzebowałem wieksza gotówke i musiałem jechac do gdyni. Po co ten oddział w rumi jest ???

Data dodania: 05/11/2012

Dodał: domino

Nikt o niczym nie wie, nikt się na niczym nie zna, itd. Będąc na miejscu pracownika byłoby mi głupio, gdybym nie znała odpowiedzi na najprostsze pytania klienta.

Data dodania: 24/10/2012

Dodała: Natalia

Nie powiadamiają klienta o korzystniejszych ofertach przekształcenia rachunku, gdybym sie nie dowiedział z infolinii nie powiedziały by> nie polecam

Data dodania: 27/09/2012

Dodała: marcelina

Kontakt telefoniczny z I o/Gdańsk KB to abstrakcja. Kolejna sprawa, to bardzo niewygodny temat ( poruszany w Kredyt Banku w Gsdańsku bez efektu od lat ) wpłatomatu. Nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Prowizje od wpłat, to jedyne źródło dochodu?

Data dodania: 25/09/2012

Dodał: Witold




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona