Od godziny 10 nie odbierają telefonów 12 4292415, 124211883. Tracę czas i nerwy. Takie sytuacje się powtarzają. W ten sposób jestem ograniczony w dostępie do moich pieniędzy. Chciałem zgłosić wypłatę euro. Widzę,że pora zmienić ten bank na inny.

Data dodania: 10/09/2012

Dodał: Miroslaw Adamusiak

bardzo często zmieniająca kadra obsługująca- jest to niebezpieczne dla klienta bo coraz szersza rzesza ludzi wie co kto ma na koncie, i jak często wpływają kwoty

Data dodania: 21/06/2012

Dodała: lena

brak kompetentnych osób. Nie polecam

Data dodania: 05/06/2012

Dodała: marpa

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Bardzo trudno załatwić sprawę

Data dodania: 03/06/2012

Dodał: Krzysztof

robią problem z przeniesieniem rachunku z Warszawy do nich. Byłem tam wiele razy i mówią abym zamknął rachunek w stolicy a otworzył nowy w Białobrzegach. Nie polecam tej placówki!!!

Data dodania: 02/05/2012

Dodał: kamil



 

Straszna obsluga, powolna, niedoinformowana. Nie odbieraja telefonow. Tak juz co najmniej od roku. Moze czas na zmiane kadry...?

Data dodania: 30/04/2012

Dodał: Gello

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Najgorszy i najdroższy bank w całym kraju ostrzegam przed braniem tam kredytu i czegoś na raty.

Data dodania: 18/04/2012

Dodał: mikita

Masakra zamknięte w sobotę !!

Data dodania: 13/04/2012

Dodał: Dzialo

potwierdzam brak możliwosci dodzwonienia się do placówki. Od wielu miesięcy telefony podane w internecie sa nieaktualne, kierownictwo musi o tym wiedzieć i nie reaguje. Pikantny jest dodatek - centralna informacja KB też nie zna własciwych numerów!

Data dodania: 28/03/2012

Dodał: marko

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Niech ktoś ruszy się i odbierze ten telefon dzwonie od paru dni i jak grochem o ściane,a gdy się zjawiam osobiście to zmywają klienta i mówią że oddzwonią(tego samego dnia zapewniaja mnie bo pani musi zasiegnąć języka) tydzień mija i żadnego odzewu

Data dodania: 15/03/2012

Dodał: zdenka87




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona