Niemożliwe, żeby można było nawiązać kontakt z bankiem przez telefon dzwoniąc z zagranicy. Bank robi wszystko, żeby uniemożliwić dokonywania transakcji osobie, której dałam upoważnienie...

Data dodania: 17/03/2014

Dodała: anna

Kolejki do kas, godzina stania w kolejce to standard, cudem jest trafienie na czynny wpłatomat, na weekend szanse na wpłacenie pieniedzy przez wpłatomat ZEROWE, 5 okienek, a tylko jedna, dwie, maks trzy panie obsługują!

Data dodania: 14/03/2014

Dodał: ggg

Godziny otwarcia - nieprawdziwe i nie podejmują telefonu

Data dodania: 11/03/2014

Dodała: klient

Pani przy kasie nie umiała mi odpowiedzieć na pytanie, i nie umiała odpowiedzi znaleźć w systemie -bo jest tu nowa i uczy się programu i musiałam czekać do drugiej osoby. Taka sytuacja to nie nowość, bo tam ciągle zmienia się kadra...

Data dodania: 27/02/2014

Dodała: ni.

Pracuje tam aktualnie Pan, który jest strasznie niesympatyczny...

Data dodania: 15/01/2014

Dodała: lala



 

Niemili i mało profesjonalni...

Data dodania: 13/01/2014

Dodał: Ni.

Malo kompetentna obsługa...

Data dodania: 27/12/2013

Dodała: anna

Nie sposób dodzwonić się do placówki. Jak WRESZCIE ktoś odbierze telefon to i tak nie jest w stanie udzielić rzeczowej informacji.

Data dodania: 27/12/2013

Dodała: teresa

W BANKU WBK ZBĄSZYNEK JEST BARDZO POWOLNA OBSŁUGA!

Data dodania: 18/12/2013

Dodała: LAS

Nie pozostaje mi nic innego jak potwierdzić przedmówcę, a od siebie dodam, że kompetencje pracowników są na niskim poziomie...

Data dodania: 05/12/2013

Dodała: Madzia




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona