Próbuję dodzwonić się od 3 dni do oddziału w Poznaniu, na numery tel. podane w internecie. Nikt nie raczy odebrać telefonu. Zdarza się to nie pierwszy raz i zawsze zmuszona jestem jechać do Oddziału 30 km w jedną stronę...

Data dodania: 28/11/2013

Dodała: ANNA

Kolejka klientów, a panie zamiast obsługiwać są na zapleczu i nie jest to pierwsza sytuacja. Za każdym razem czynne jest jedno stanowisko.

Data dodania: 25/11/2013

Dodał: krzysiek

Jestem zaniepokojona obsługą klienta w tym banku, a także trudnościami w sprawach dotyczących kredytu...

Data dodania: 31/10/2013

Dodała: Ewcia

Informacja internetowa o godz. otwarcia WBK ul. Piłsudskiego 85 ( do 17.30) jest fałszywa. Przez to nie udało mi się załatwić ważnej dla mnie sprawy, bo na drzwiach przeczytałam, że bank otwarty jest do 17.00! Jechałam z daleka....

Data dodania: 09/10/2013

Dodała: Gosia

W informacji na stronie Internetowej podano, że Oddział WBK ul. Piłsudskiego 85 jest czynny w do 17.30. Pojechałam do Koszalina, żeby zdążyć załatwić ważną dla mnie sprawę i oddział okazał się zamknięty... otwarty jest do 17.00...

Data dodania: 09/10/2013

Dodała: Gosia



 

niemiła obsługa... wg mnie bardziej cenią przerwy nad obsługę klienta...

Data dodania: 08/10/2013

Dodała: c.

brak ludzi w pracy, nie miałam jak załatwić swojej sprawy o godz. 8 rano, ponieważ wszyscy opiekunowie klienta przychodzili o 10 do pracy, pani w kasie nie mogła mi pomóc, gdyż była duża kolejka, wyjaśniła, że jest sezon urlopowy...

Data dodania: 30/09/2013

Dodała: m...

pracownicy są niemili...

Data dodania: 15/08/2013

Dodał: ewa

pobieracie za duży procent przy wybraniu z polskiego konta w euro. Wybrałem 50 euro a zabraliście ponad 60zl prowizji.

Data dodania: 27/06/2013

Dodał: karol

Robią często problemy z wypłatami w euro, kiedyś nawet ich nie mieli i kazali przyjść za 2 dni!

Data dodania: 14/06/2013

Dodała: iza




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona