Bank Millennium (oddział) Słupsk


Ulica: Wojska Polskiego 21
76-200, Słupsk, Polska

województwo pomorskie


Opinie o tej placówce (1.80/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

1

2

7

 

Kontakt



Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota

nieczynne

Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Millennium.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Millennium.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Millennium.

 

Adresy placówek sieci Millennium Słupsk.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Bank Millennium (oddział), Wojska Polskiego 21, 76-200, Słupsk" należącej do sieci "Millennium"

 

Opinia negatywna
Przelew wysłany 2 maja 2014 r. jeszcze nie wpłynął na konto, a dziś jest 6 maja 2014r.

Data dodania: 06/05/2014

Opinia neutralna
nie podoba mi się jak obsługujecie klientów

Data dodania: 10/06/2013

Opinia neutralna
Wszystko byłoby ok gdyby w placówce był również wpłatomat. Tak za każdym razem chcąc wpłacić pieniądze na konto muszę czekać w kolejce do kasy.

Data dodania: 24/05/2013

Opinia negatywna
Placówka bez najmniejszych zarzutów. Obsługa miła, kompetentna. Aczkolwiek bardzo uciążliwy jest, niewygodny fakt, iż na miasto Słupsk przypada tylko jeden bankomat, który znajduje się zaraz przy placówce Banku. Przydałby się jeszcze jeden!!!

Data dodania: 16/05/2012

Opinia pozytywna
widzę że opinie są z roku 2009, jednak teraz widać znaczącą poprawę w jakości obsługi, miło, szybko, kompetentnie.

Data dodania: 30/05/2011

Opinia negatywna
Zastanawiam się nad zmianą banku bo obsługa w tej placówce jest koszmarna. Za każdym razem są jakieś problemy które wynikają z braku kompetencji obsługi, boję się cokolwiek tam załatwiać ostatnio próbowali mi wmówić że nie posiadam konta oszczędn.

Data dodania: 10/08/2009

Opinia negatywna
ZGADZAM SIE Z POPRZEDNIKAMI , ZERO KOMPETENCJI , KIEDYS BYLI TAM NAPRAWDĘ FAJNI ODPOWIEDZIALNI LUDZIE

Data dodania: 07/08/2009

Opinia negatywna
Moim zdaniem ludzie pracujący tam nie mają kompetencji w tym co robią, nie znają systemu bankowego na którym pracują.

Data dodania: 17/07/2009

Opinia negatywna
Ignorują klienta , złe przekazywanie informacji.Załatwienie jednej sprawy trwa bardzo długo z wielokrotnym przyjściem do oddziału . Pracownik za długo wpatruje sie w monitor i szuka danych klienta . Sprawia to wrażenie , ze nie zna obslugi komputera

Data dodania: 14/06/2009

Opinia negatywna
Najgorsza obsługa, brak poszanowania klienta, nieprzestrzeganie godzin otwarcia oddziału, całkowita niekompetencja.

Data dodania: 04/05/2009


Łącznie oddanych głosów na Bank Millennium (oddział): 10, średnia ocen: 1.80/5