kolejki, głośno, brak dyskrecji, każdy słyszy i widzi jaką gotówką się obraca

Data dodania: 04/06/2013

Dodał: Zdziś

Za mało obsługi w kasach, zawsze trzeba bardzo długo stać w kolejce, żeby coś załatwić, powiadomienia sms do wykonywanych transakcji internetowych nie działają sprawnie. Nie polecam tego banku, ja zamierzam zrezygnować z usług BGŻ.

Data dodania: 07/05/2013

Dodała: d_i

Pracownicy nieuprzejmi, brak wiedzy. Nie polecam tego banku.

Data dodania: 11/04/2013

Dodał: Radek

szkoda słów, klienta źle traktują, miesiącami trzeba czekać na decyzją, no i nie wolno zadzierać bo zapomnij o kredycie

Data dodania: 21/03/2013

Dodał: zygmunt

Klient jest traktowany jak wróg. MEGANEGATYW

Data dodania: 23/11/2012

Dodał: Tomi



 

02.11.2012r-bankomat w Legnicy ul.Kasjpoei- ZLIKWIDOWANY 02.11.2012R-bankomat w Legnicy ul.Gojawiczynska -NIECZYNNY NIE UMIESZCZONO ŻADNEJ INFORMACJI GDZIE SĄ BANKOMATY BGŻ W LEGNICY CZYNNE, PRZYKRE !!!!!!!!!!

Data dodania: 02/11/2012

Dodała: barbara

Żenada..żenada....i jeszcze raz żenada.......kolejki do kasy do drzwi, a jak chce się zrobić przelew przy jakimś innym stanowisku odsyłają do kasy.. Doradcy chętni do pomocy, ale tylko wtedy gdy mają z tego korzyść, tzn otworzą konto itp

Data dodania: 23/10/2012

Dodał: Mateusz

Bardzo niedobre wrażenie i arogancka obsługa. Nie można uzyskać informacji w podstawowych sprawach dotyczących konta. Nie polecam

Data dodania: 16/10/2012

Dodał: Tommi

nadal fatalna obsługa ,,nic się nie zmieniło ,,,koszmar

Data dodania: 30/08/2012

Dodał: franek

nie wiem po co ten Bank wogole istnieje.Zero informacji o bankomatach w Polsce.Zreszta prawie wogole nie ma bankomatow.Nie ma informacji czy Bank wspolpracuje z innymi bankami i gdzie mozna bez prowizji wyplacac

Data dodania: 28/07/2012

Dodał: ludż




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona