Omijajcie ten bank szerokim łukiem

Data dodania: 07/07/2015

Dodała: Anna

Skrajna niekompetencja

Data dodania: 07/07/2015

Dodał: Jan

Parodia banku, pastisz taki :D Może eksperyment społeczny ... najprostsza rzecz załatwiana godzinami, drukarki nie działają !, brak podstawowej wiedzy, ekipa rodem z PRL-u, mentalnie oczywiście ;) ON-LINE i BPH to kpina..

Data dodania: 25/05/2015

Dodała: B

Najgorszy bank w którym pracowałem .Nikt tam długo nie wytrzyma CHYBA żE ZMIENI SIĘ DYREKCJA!!!!!!!!

Data dodania: 19/04/2015

Dodała: xxxx

Opinia negatywna
placówka zamknięta
brak kompetencji kierownika i pracownika w uzyskaniu jakiejkolwiek informacji, co do ustaleń w przedmiocie spłaty kredytu hipotecznego we frankach, notoryczne odsyłanie do informacji uzyskanych na infolinii,A CO Z UJEMNYM LIBOREM? bph PONAD PRAWEM?

Data dodania: 08/02/2015

Dodała: kLIENT



 

Jeżeli ktoś chce wiedzieć jak wygląda ignorowanie klienta, to ten oddział banku BPH mu to umożliwi...

Data dodania: 27/01/2015

Dodał: fructon

stojąc w kolejce 1 godz 40 min można było odczuć niemiłą atmosferę...

Data dodania: 15/01/2015

Dodał: jan

Bank na ul. Starowiejskiej i te wieczne kolejki. Przy kasie jest jedna kasjerka, a do tego słabo wyszkolona i nie wie jak się wykonuje poszczególne operacje...

Data dodania: 12/01/2015

Dodała: Marlena

Wyjatkowo długo sie czeka w kolejkach. Obsługa i organizacja jest niestety fatalna.

Data dodania: 24/12/2014

Dodała: Gość

Niedopuszczalne jest, żeby praktycznie jedna osoba obsługiwała klientów, ludzie wychodzą bo nikt nie będzie czekał godzinę do kasy!!.Pani dyrektor tylko chodzi w tę i z powrotem,jest tak miła ,że aż mdli.Jedyną osobą pracującą uczciwie jest Pani A.Z.

Data dodania: 15/10/2014

Dodała: Lena




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona