przy zakładaniu konta zmieniają oprocentowanie na niższe nie informując klijentów,beszczelna obsługa

Data dodania: 31/03/2012

Dodał: otisek

Godziny pracy od 8 do17 to żenada .Całkowity brak kreatywności personelu i dyrekcji.Brak opieki dla klientów indywidualnych .Fatalna platforma internetowa np .nie można anulować zlecenia stałego przez internet .

Data dodania: 28/02/2012

Dodała: anna

Opinia negatywna
placówka zamknięta
katastrofa -nie można sie dodzwonic-nie mozna uzyskać informacji-brak kompetencji pracowników-odsyłaja jeden do drugiego podajac coraz to inne numery telefonów byłam wieloletnim klientem-zmieniłam bank na inny nie polecam nikomu

Data dodania: 22/02/2012

Dodała: mariolina

Lekceważenie i olewanie klienta. Nie polecam!

Data dodania: 30/01/2012

Dodał: Grażynek

obsługiwanie kolejnego klienta pomimo niezakończenia sprawy z poprzednim.przejście przez 3 stanowiska celem wpłaty CHF.odesłanie klienta do kasy obok, gdyż pracownik nie miał ochoty kończyć rozmowy z kolegą.

Data dodania: 05/01/2012

Dodała: ewa



 

Pomimo wielokrotnej próby nawiązania kontaktu telefonicznego nikt nie odbiera telefonu nr 914023180.

Data dodania: 23/12/2011

Dodał: Mirosław

Niemożna się dodzwonić,pośpiesznie wysyłają płatne monity karne.

Data dodania: 30/11/2011

Dodał: skorupy

szerokim łukiem. zwodzili z kredytem przez kilka dni i ostatecznie odmówili. A centrala to koszmar . musiałem wysyłać kilka oficjalnych pism co zajęło 1,5 miesiąca by uzyskać odpowiedź.

Data dodania: 18/11/2011

Dodał: szisza

Niekompetentni pracownicy, wręcz wprowadzają w błąd. Przydałoby się im szkolenie na temat kart kredytowych.

Data dodania: 02/11/2011

Dodała: Gaja

nie można się dodzwonić w godzinach pracy "banku" :D próbowałem 5 razy na rożne wewnętrzne

Data dodania: 02/11/2011

Dodał: teq




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona