Opinia negatywna
placówka zamknięta
niemila obsluga, kolejki, odradzam kazdemu...ewidentny brak organizacji, obsluga niekompetentna

Data dodania: 30/03/2011

Dodał: zdzich

za spozniona wplate jeden dzien 45zl to jest glupota

Data dodania: 21/03/2011

Dodał: cinek

splacilem kredyt rok temu a oni wciaz przysylaja mi listy z kwota do splaty 0. dostalem karte od nich a teraz mam jescze placic za nia jak ja w ogole nie mam nic wspolnego z tym bankiem juz

Data dodania: 16/03/2011

Dodał: Dr

telefony są nie odbierane, lepiej nie korzystać z usług bph, namawiaja do niekorzystnych decyzji finansowych

Data dodania: 14/03/2011

Dodał: ola

Leży orgazizacja zarządzania salą obsługi klienta.Zbyt długi czas ocekiwania w kolejce, np do doradcy. Kompletny brak zainteresowania tym ile klient czeka w kolejce. Z tego powodu zmienię bank. Raz trafiłem, że było ok.Prawdopodobie był audit.

Data dodania: 07/03/2011

Dodał: Kazik



 

Jestem bardzo rozczarowany obsługą tej placówki.Zawsze są tam duże kolejki.Więc aby dokonać wpłaty należy swoje odstać.Bardzo niemiła obsługa a kierownik ddziału jest tylko po to aby ładnie wyglądać.Bo u personelu panuje totalna samowolka.Masakra.

Data dodania: 26/02/2011

Dodał: niezadowolony klient

chyba w żadnym banku nie ma takiego bałaganu...tragedia, aby coś załatwić od ręki to graniczy to z cudem...stanowczo odradzam...poprostu zero kompetencji!!!!

Data dodania: 11/02/2011

Dodał: zawiedziony klient

nie odbierają telefonów,dzwoniłem z 2 razy

Data dodania: 11/02/2011

Dodał: Andrzej

obsługa nic prawie nie wie.......

Data dodania: 10/12/2010

Dodał: JARO

brak kompetencji pracowników w obsłudze klientów, dawniej było inaczej. coraz to nowi pracownicy - młodzi i niedoświadczeni, niedoinformowani.

Data dodania: 18/11/2010

Dodała: długoletnia klientka




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9    Następna strona