Niekompetencja pracowników,kolejki,brak indywidualnego podejścia do interesanta. Stanowczo odradzam!!!

Data dodania: 28/09/2011

Dodał: niedługo były klient

To co się teraz dzieje w oddziale w Brzesku to jeden wielki skandal. Kolejki do kas jak za poprzedniego systemu politycznego. Brak kompetentych konsultantów.

Data dodania: 25/09/2011

Dodała: Maria

mało wiedzy merytorycznej idziesz do placówki i każdy mówi co innego... a na końcu każą dzwonić na infolinię, ponieważ pracujące tam osoby mają taką wiedzę;/ tragedia

Data dodania: 14/09/2011

Dodał: x

zbyt długie kolejki i ukryte opłaty

Data dodania: 26/08/2011

Dodała: ania

Beznadziejny bank nie polecam!!!!

Data dodania: 01/08/2011

Dodała: urszula



 

Bank nie dba o dobro swoich klientów. Zero życzliwości, a o pomocy w załatwieniu jakichkolwiek spraw można zapomnieć. Dla nich są tylko ważne daty nic więcej. Nie polecam!!!!!!!

Data dodania: 27/07/2011

Dodała: Megi

BRAK KOMPETENTNEJ OSOBY DO UDZIELANIA INFORMACJI.BLOKUJĄ KARTĘ FIRMOWĄ Z POWODU ICH AWARII I NA PIN CZEKA SIĘ 3 TYGODNIE GDZIE KARTA DOTARŁA DO MNIE PO 5 DNIACH.A JUŻ TYM BARDZIEJ NIECH KTOKOLWIEK SPRÓBUJE SIĘ TAM DODZWONIĆ, NIE WAŻNE O KTÓREJ GODZ.

Data dodania: 16/06/2011

Dodała: LUNA

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Beznadziejny bank nie polecam!!!!

Data dodania: 12/05/2011

Dodał: misiek

Brak kompetencji i zrozumienia dla klienta i jego potrzeb. blędne koło odsyłają do centrali gdzie nikt telefonu nie odbiera. Masakra

Data dodania: 28/04/2011

Dodał: tomek

brak kompetencji i nie wiedza-totalna porażka

Data dodania: 01/04/2011

Dodała: Maria




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona