-placówka nie odbiera telefonów - złożona rezygnacja z karty nie dotarła do centrali w ciągu 10 dni!!!

Data dodania: 14/07/2014

Dodał: Jan

Obsługa niemiła...

Data dodania: 12/07/2014

Dodała: monika

Trzeba nauczyć pracowników obsługi telefonów, bo chyba nie wiedzą do czego służą

Data dodania: 16/04/2014

Dodał: Andrzej

Osoby pracujące nie budzą zbytnio zaufania. Obsługa jest niemiła.

Data dodania: 27/09/2013

Dodała: Agata

jak wchodziłem,to mnie nie zauważali, idźcie do oddziału BPH na Słowackiego 60 -miła obsługa i po prostu fachowcy-założyłem tam konto, polecam

Data dodania: 21/08/2013

Dodał: Anton



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
zdecydowanie za mało dostępnych kas, przez co tworzą się niepotrzebne stresy klientów oraz długa kolejka

Data dodania: 28/06/2013

Dodała: martus

obsługa fatalna, jedna kobieta - nieuprzejma, niekompetentna, domaga się karty, której już dawno nie ma, bo wygasła 0,5 roku wcześniej, przestałem do nich zaglądać, zmieniam bank nie będę się denerwował

Data dodania: 20/04/2013

Dodał: robert931

PARODIA A NIE BANK

Data dodania: 09/04/2013

Dodała: KRYSTYNA

brak kompetencji

Data dodania: 10/11/2012

Dodał: Gaga

Faktycznie olewają klienta , nie odbierają telefonów . Masakra jakaś a nie Bank

Data dodania: 26/10/2012

Dodała: ewa




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona