jestem klientką banku od 9 lat byłam bardzo zadowolona z obsługi, dopóki nie zmieniła się kadra. Odeszli długoletni pracownicy, bardzo życzliwi i kompetentni. W tym momencie odchodzę!!!

Data dodania: 08/12/2015

Dodała: klient

Brak możliwości dodzwonienia się. Pod podanym numerem nikt się nie zgłasza . Fatalne godziny otwarcia. W razie konieczności potrzeby szybkiej konsultacji telefonicznej z doradcą ,taki stan rzeczy jest nie do zaakceptowania. Myślę o zmianie banku.

Data dodania: 18/11/2015

Dodał: Paweł

Bank pomimo zgłoszonej uwagi ,że przesyła wyciągi lub informacje do osoby która pod wskazanym adresem nie mieszka już od 5 lat i powinien uaktualnić swoją bazę danych nadal kieruje obcą korespondencję na mój adres!!!ZAKŁÓCA MÓJ SPOKÓJ!!!!

Data dodania: 15/09/2015

Dodała: rozczarowana

Obsługa fatalna nic nikt nie wie łącznie z dyrektorem.

Data dodania: 18/08/2015

Dodała: zombita

bardzo dluuuuuuuuuuuuuuuuuga obsluga kolejka do kasy na 5 czy 6 stanowisk jedno czynne jednego klienta KASIE obsługuje 50 minut MASAKRA NIGDY WIECEJ

Data dodania: 29/07/2015

Dodał: marek



 

Nie odbirają telefonów kierowanych do banku

Data dodania: 27/07/2015

Dodał: Krzyś

chaos chaos , nie można się dodzwonić , cały czas przesyłają sms o niedopłacie ..masakr jakaś co drugi dzień po dwa złote

Data dodania: 08/07/2015

Dodał: stary

Obsługa jest zamulona. I w oglóe masakra....

Data dodania: 26/06/2015

Dodał: Rafał333

Telefonów nie odbierają. Godziny otwarcia też są złe.

Data dodania: 19/06/2015

Dodała: Patra

jedna wielka pomylka, udzielane sprzeczne informacje, nabieranie klientow na promocje , ktorych sie nie realizuje. Mimo wczesniejszej splaty karty potracane sumy splaty ,generowanie minusu na kaacie

Data dodania: 17/06/2015

Dodał: dzidek 1




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona