Personel banku celowo ukrywa swoje prawdziwe numery telefonów. W przeszłości, gdy jeden nr funkcjonował, nikt telefonów nie odbierał. Interweniowałem w dyrekcji, nic to nie pomagało. Personel wyjątkowo lekceważy sobie klientów.

Data dodania: 27/04/2015

Dodał: wiktor

Nie można dodzwonić się do placówki, komórki nie odbierają mimo że służbowa, na meile też nie mam odpowiedzi. Może dlatego że nadpłacam kredyt. Nie mogę się dowiedzieć ile jeszcze zostało, harmonogramy spłat po nadpłacie do mnie nie docjerają.

Data dodania: 17/04/2015

Dodała: joanna

Pracownicy w pełni niekompetentni, ciągle się mylą, nie potrafią wpisać do systemu dyspozycji: zmiany adresu, spłaty pożyczki i in. Jedyny pracownik, który nie jest z przypadku to p. Beata, niestety całą reszta prosto z ulicy.

Data dodania: 14/04/2015

Dodała: Joanna

KATASTROFA- ZABIERAM Z TEGO PSEUDOBANKU WSZYSTKIE ŚRODKI I WSZYSTKIM TO RADZĘ!!!!!!!

Data dodania: 24/03/2015

Dodał: KLIENT

jeden z gorszych banków

Data dodania: 24/03/2015

Dodał: bodzio



 

Czas oczekiwania powyżej 40 min obsługujący sami potrzebują pomocy w sprawach bankowych widać brak szkolenia, kobieta "chyba kierownik "potraktowała mnie jak ucznia siadać i czekać żenujące

Data dodania: 24/02/2015

Dodała: Skar

Od 10.45 dziś dzwonie do banku i nikt nie odbiera. Mam 16.30, straciłam już 60 zł na telefon. Jak to jest możliwe, że w ten sposób traktuje się potencjalnego klienta?

Data dodania: 29/01/2015

Dodała: Elżbieta

Bardzo długo czekam na połączenie telefoniczne (kilka minut) po czym okazuje się, że mam zadzwonić później...

Data dodania: 15/12/2014

Dodała: Małgorzata

Brałem kredyt na solary. Pani z obsługi nie umiała dobrać dla mnie odpowiedniej oferty, sam musiałem to zrobić bo nie potrafiła udzielić porady. Brak zainteresowania klientem po podpisaniu umowy. Nie odbierają w ogóle telefonów do banku

Data dodania: 10/12/2014

Dodał: Dob

Brak możliwości kontaktu klienta z bankiem. ZAWSZE nie ma komu odebrać telefonu. Gdy to się już stanie, potrafią po wyłuszczeniu problemu po prostu odłożyć słuchawkę (kilkakrotnie!) E-maila nie podają. Kontakt z klientem to gra do jednej bramki.

Data dodania: 04/12/2014

Dodał: asap




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona