Bank działa opieszale i żąda zbyt dużo dokumentów. Brak decyzji o kredycie w wyznaczonym czasie tj 2 tygodnie od złożenia dokumentów. Nie polecam tego banku

Data dodania: 06/11/2014

Dodał: marvip

nie wywiązują się z warunków kredytu nie polecam

Data dodania: 30/10/2014

Dodał: polo

Fatalna lokalizacja. Nie ma gdzie zaparkować, bo parking wydzielony dla klientów jest pełen, a w banku nikogo nie ma. Nikt tego nie pilnuje.

Data dodania: 27/10/2014

Dodała: Kaśka

NIE POLECAM BANKU ANI PLACÓWKI

Data dodania: 02/10/2014

Dodał: Tomasz-Klient

Uzasadniam - jak w każdym innym banku, urzędzie, sklepie czy na targu, dopóki się chce zostawić pieniądze i nie zadaje zbyt trudnych pytań dopóty wszyscy uśmiechnięci i życzliwi. NIE POLECAM BANKU, a NIE PLACÓWKI.

Data dodania: 02/10/2014

Dodał: Tomasz-Klient



 

Obsługa jest bardzo niemiła. Pracownik obsługi nie informuje na bieżąco o nowych cenach przelewu.

Data dodania: 25/08/2014

Dodała: Urszula

dodzwonić się do tego oddziału graniczy z cudem, załatwienie jakiegokolwiek zaświadczenia, dużo dłużej jak w innych bankach, a sprawa cesji? Ubezpieczyciel śle po kilka pism bez odzewu z ich strony i sprawa wypłaty zablokowana z ich winy

Data dodania: 07/07/2014

Dodała: bor

zła obsługa, brak szacunku do klienta, po dwóch LATACH czekania na Kartę zrezygnowałam z usług tej placówki...

Data dodania: 12/06/2014

Dodała: Johanna

Ogólnie obsługa jest średnia, jest jedna z pań bardzo niemiła, ale jest i przemiła Pani Justyna :)

Data dodania: 30/05/2014

Dodała: Klient

Bank do niczego. Kontakt telefoniczny zerowy (dzwoniłem trzy dni w sprawie karty kredytowej zanim się połączyłem). Kiedy się już dodzwoniłem pani powiedziała, że oddzwoni w mojej sprawie za chwilę. Ta chwila nie nadeszła.

Data dodania: 30/05/2014

Dodała: Zander




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona