Chamstwo i głupota - nie dość, że nic nie można załatwić to jeszcze Panie wiecznie nadęte. Kiedyś to był fajny bank ale zatrudniono leniwe i niekompetentne księżniczki - klient to dla nich wrogi obiekt, który najlepiej ostrzelać krzykiem.

Data dodania: 10/05/2014

Dodała: klienta

Przez 15 minut nikt nie odbiera telefonu !

Data dodania: 08/05/2014

Dodała: Ewa

często kolejka klientów czeka, a żadne stanowisko nie jest czynne, kasjerki liczą monety...

Data dodania: 02/05/2014

Dodała: normalny

omijać oddział dużym łukiem, zero pojęcia o obsłudze klienta...

Data dodania: 04/04/2014

Dodała: stały klient

Witam wszystkich. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w tej placówce. Panuje tam chaos i ogólny brak szacunku do czasu klientów.

Data dodania: 12/03/2014

Dodała: Zoya



 

O tym oddziale można mieć tylko negatywną opnie - szalona niekompetencja to i tak za mało powiedziane...

Data dodania: 12/03/2014

Dodał: kkm

Wiecznie nieustające kolejki do kasy. Obsługa różna, są osoby kompetentne i miłe, jak również niekompetentne. Nagminnie nie odbierają telefonów. Według mnie oddział zasługuje na ocenę dostateczną.

Data dodania: 11/03/2014

Dodała: klient banku

Najgorszy oddział BOŚ w jakim musiałam być, najprostsze operacje załatwiane z wielkim bólem, nie polecam

Data dodania: 10/02/2014

Dodała: Hipotecznik

Dobry bank-niemiła obsługa. Wprawdzie obsługiwała mnie tylko jedna pani, ale poziom jej kompetencji "powala". Udzieliła mi odpowiedzi sprzecznej z informacjami na stronie www banku. Widać znajomość przepisów wewnętrznych nie wszystkich tam obowiązuje

Data dodania: 31/01/2014

Dodał: xmo

Mało kompetentny pan analityk, wydający decyzję, żądający zaświadczeń, na koniec wydaje decyzję jaką mógł podjąć na samym początku z danych wynikających z dostarczonego operatu...

Data dodania: 24/01/2014

Dodała: O.




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona